Forum Dj VeCToR Strona Główna Dj VeCToR
Witamy Na Forum Dj-a Vectora
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Opis Gry

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dj VeCToR Strona Główna -> Chrome
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nawigator




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:45, 04 Lip 2006    Temat postu: Opis Gry

Cechy gry:
Nowatorskie podejście do gatunku shooterów FPP. Szereg rozwiązań podnoszących grywalność i dostarczających nowych wrażeń. System implantów pozwalający manipulować właściwościami bohatera, zapierające dech w piersiach pościgi z użyciem futurystycznych pojazdów, niezwykle realistyczny system fizyki walki i obrażeń, rozległe "fotograficzne" tereny i wiele więcej.

Pełna swoboda i nieliniowość w prowadzeniu rozgrywki. Dzięki specjalnie zaprojektowanym, ogromnym terenom misji i zaawansowanemu AI, sposób realizacji celu misji zależy tylko i wyłącznie od umiejętności i pomysłowości gracza.

Ogromny arsenał broni, ekwipunku i implantów pozostawiony graczowi do wyboru w każdej misji, pozwala mu samemu określić styl i taktykę osiągnięcia celu. Wytłumiana broń, i skafander maskujący w połączeniu z implantami poprawiającymi refleks i pozwalającymi widzieć w ciemnościach, uczynią z gracza cichego zabójcę przemykającego się niezauważenie za plecami wrogów, podczas gdy ciężki karabin plazmowy w połączeniu z dermo-pancerzem i przeszczepami mięśni, zamienią gracza w chodzący czołg i pozwolą mu na "wejście od frontu".

Ogromna różnorodność, pasjonujących przygód czekających na gracza. Przemierzanie rozległych terenów, które nigdy dotąd nie wyglądały tak realistycznie. Infiltracja wrogich baz, walka z zaskakująco sprytnym AI, przy użyciu prawie dwudziestu rodzajów efektownych broni, oraz bojowych pojazdów. Szpiegowanie, gubienie pościgów, wykradanie pilnie strzeżonych informacji. Pojedynki z niepowtarzalnymi "bossami", pościgi z użyciem futurystycznych pojazdów i wiele, wiele więcej.

14 gigantycznych poziomów. Rozległe, otwarte przestrzenie, o zróżnicowanym ukształtowaniu terenu. Góry, łąki, kratery, kaniony, lasy, dżungle, pustynie i jeziora. Trasy wymagające od gracza przemierzenia odległości nawet do kilkunastu kilometrów. A do tego, futurystyczne konstrukcje kolonii, militarnych baz i stacji orbitalnych z labiryntami klaustrofobicznych tuneli. Świat Chroma to świat kontrastów pomiędzy ukazaną z niezwykłym rozmachem przyrodą, a futurystyczną technologią.

Multiplayer, zawierający w sobie wszystkie featuresy single playera, pozwalający prowadzić rozgrywkę 32 graczom w niemal dziesięciu, w pełni konfigurowalnych, trybach. Chrome w sieci to niezwykle unikalna grywalność, wynikająca z połączenia niezwykle rozległych, gęsto zalesionych obszarów, szerokiej gamy pojazdów, oraz nowatorskiego systemu implantów gracza. Poza standardowymi trybami gry, Chrome udostępni sieciowe tryby zespołowe oparte na celach.

Cechy gry | Wprowadzenie | Środowisko | Uzbrojenie | Pojazdy

Wprowadzenie:
Logan jest najemnikiem, jednym z najlepszych. Za nim cztery lata w Korpusie Ekspedycyjnym i drugie tyle w SpecForce'sie. Potem niezależność i niezliczona ilość zleceń Protektoratu, stu procentowa skuteczność. Z taką przeszłością można by zajść daleko... Logan mógłby zajść daleko, gdyby nie to, co wydarzyło się na Heliosie. Ponad rok temu...

Teraz Logan, musi uciekać przed swoją przeszłością. Gdzieś, gdzie można zacząć wszystko od nowa. Po drodze Logan spotyka Carrie, a przez zbieżność ich "interesów" razem trafiają do Valkyrii, najbardziej oddalonego z systemów "Nowego Pogranicza". Valkyria wydaje się idealnym miejscem dla najemnika. To świat, w którym płaci się za brawurę, nie pytając o referencje. To świat renegatów i zdesperowanych osadników, ale również azyl dla przestępców z całej galaktyki, przestępców, za głowy których federacja nieźle zapłaci. Co ważniejsze jednak, planety Valkyrii okazują się kryć niezwykle bezcenne złoża, dla których niejedna korporacja gotowa jest działać poza prawem.

W tym z pozoru pogrążonym w anarchii świecie, rodzi się konflikt, którego strony posiadają ogromną władzę i potęgę. Z reguły, w takich sytuacjach, rolą najemnika jest być narzędziem w rękach tego, kto lepiej płaci. Lecz przyjdzie w tej opowieści moment, w którym Logan będzie musiał podjąć bardzo trudną decyzję. I do tego wszystkiego, jakże by inaczej, przeszłość Logana dopadnie go w najmniej oczekiwanym momencie...

Cechy gry | Wprowadzenie | Środowisko | Uzbrojenie | Pojazdy

Środowisko:
Terbon

Na powierzchni Terbona panuje niezwykle wysoka temperatura. Większość powierzchni planety jest sucha i pozbawiona wody. Terbon jest zdominowana przez obszary pustynne i szerokie kaniony. Naturalny krajobraz planety stanowią piasek, kurz i spalone drzewa.

Ice Guard

Lodowaty i nieprzewidywalny klimat jest przeszkodą w kolonizacji tej planety. Krajobraz jest zdominowany przez wysokie góry pokryte grubą wastwą śniegu.

Loomia

Dzięki swojemu położeniu, Loomia ma łagodniejszy klimat niż Terbon. Klimat tego księżyca można porównać do klimatu lasów tropikalnych znajdujących się na powierzchni Ziemi. Jedno jest pewne: mieszkańcy Loomi nie mogą narzekać na czynniki pogodowe i krajobraz. Zbiorniki gorącej wody, gęsta dżungla i setki wysepek stanowią o kolorycie tego księżyca.

Herbus

Herbus jest czwartą planetą systemu Valkyria, którą udało się przystosować do życia człowieka. Obecnie planeta posiada bogatą florę, zróżnicowaną rzeźbę terenu i umiarkowany klimat.

B4

B4 to kolejny księżyc powołany do życia. Księżyc posiada atmosferę zbliżoną do planety, której jest satelitą. Jednak w odróżnieniu od Herbusa, B4 jest pokryty olbrzymimi górskimi łańcuchami.

Cechy gry | wprowadzenie | Środowisko | Uzbrojenie | Pojazdy

Uzbrojenie:

TC234

TC234 to pistolet niezawodny, skuteczny i tani w eksploatacji. Produkowany przez TechCode w kilku wariantach, szybko stał się najpopularniejszą bronią krótką, zarówno wśród agentów SpecForce'u, jak i w jednostkach korporacyjnych. Od 2182 roku wersja cywilna TC234 stanowi standardowe wyposażenie ekspedycji kolonizacyjnych.

TC234 SUP

Limitowana wersja pistoletu TC234 ze zintegrowanym tłumikiem. Model przeznaczony wyłącznie dla jednostek SpecForce'u. Posiadanie przez osoby cywilne jest nielegalne i karane we wszystkich układach Federacji.

Bjorn HD

Ciężki rewolwer, strzelający potężnym, 12mm pociskiem MagFor. Pomimo "rewolwerowych" rozmiarów, dzięki dużemu zasięgowi i wysokiej celności znakomicie sprawdza się podczas strzelania do oddalonych celów. Jest on bronią często wybieraną przez federacyjnych Peacemakerów, a dzięki swojej niezwykłej skuteczności i sile pocisków Bjorn HD zyskał przydomek "Cyberkiller".

NoN 'Frager'

Produkowany pierwotnie z myślą o oddziałach pacyfikacyjnych, 'Frager' jest bronią nawiązującą swoim działaniem i wyglądem do XX wiecznej broni śrutowej. Dzięki ogromnej skuteczności w walce w ciasnych wnętrzach, szybko stał się popularny wśród HeadHunter'ów. Często wybierany jest także przez oficerów SpecForce'u jako broń "bliskiego kontaktu".

C9/A5

Skonstruowany we wczesnych latach 50 XXII wieku, przez mało znaną firmę Masashita Technologies, C9, dzięki swojej prostocie, niskiej cenie i zadziwiającej skuteczności, w ciągu niespełna 20 lat stał się najpopularniejszą bronią w znanym ludzkości wszechświecie. Obecnie, choć nieco przestarzały, ciągle produkowany jest, w ponad 10 wariantach, przez kilkanaście stacji Masashity. Cały czas znajduje swoich wielbicieli, wśród kolonistów, najemników i członków prywatnych agencji. Niestety równie często stanowi też narzędzie zbrodni w rękach piratów i terrorystów.

C9/S

Wariant pistoletu maszynowego C9, wyposażony w zintegrowany tłumik. Wyciszenie broni zostało wykonane kosztem szybkostrzelności i zasięgu. Pomimo braku licencji Masashity (tłumik jest nielegalny) i wycofaniu wszystkich egzemplarzy przeznaczonych dla SpecForce'u, duże ilości C9/S są ciągle do nabycia na czarnym rynku.

Matson CAFS

CAFS to niezwykle udana odpowiedź Matson Industries na federacyjne zamówienie na uniwersalny karabin szturmowy, przeznaczony dla Korpusu Ekspedycyjnego. Dzięki szeregowi nowoczesnych rozwiązań, zapewniających mu dużą siłę ognia, ergonomiczność i przede wszystkim niezawodność w każdych warunkach, CAFS został, po rozwiązaniu Korpusu, zaadaptowany przez niemal wszystkie federacyjne siły lądowe.

Matson ACC

Doświadczenia zebrane przez Matson Ind. przy konstruowaniu karabinu szturmowego CAFS pozwoliły tej korporacji stworzyć kolejny niezwykle udany projekt - jest nim karabin snajperski Matson ACC.Masowa produkcja tego modelu dzięki wygraniu kolejnego federacyjnego przetargu wraz z niezawodnością broni powoduje, że jest to obecnie najbardziej popularny karabin snajperski na terenie Federacji.

OCI Crom

Cechy tej niezwykłej broni to przede wszystkim bardzo wysoka jakość wykonania (to zresztą cecha wszystkich produktów OCI), duży zasięg i potężny kaliber. Jednak bardzo wysoka cena i limitowana ilość egzemplarzy, czyni Croma elitarnym karabinem snajperskim, praktycznie dostępnym jedynie dla strzelców wyborowych SpecForce'u.

ASR Nitron

Zaprojektowany przez Advanced Security Research Inc. ciężki karabin maszynowy Nitron, jest doskonałym wyposażeniem dla żołnierzy piechoty. Pojemny magazynek na amunicję 14mm wraz z duża szybkostrzelnością sprawia, że jest to idealna broń bezpośredniego wsparcia ogniowego.

LeRogue BM4000

BM4000 to przystosowana do ręcznego używania, odmiana HEX'owego działka B4000, montowanego jako standardowe uzbrojenie pojazdów kroczących GOLEM-IV i GOLEM-V. Pomimo dużej siły pocisku i sporej szybkostrzelności, z uwagi na jego duże rozmiary i wagę, BM4000 jest wycofywany z arsenałów kolejnych jednostek federacyjnych na rzecz cieszącego się większym uznaniem ekspertów, przeciwpancernego miotacza GL Dragoon.

Xatron Mark IV

Seria sztucerów myśliwskich Xatron, jest produkowana od 2190 roku, przez OCI, jako broń myśliwska z przeznaczeniem do polowań na rektańskie drapieżniki. Najnowszy model tej serii, Xatron Mark IV, wykonany w rewolucyjnej technologii CR12, jest bronią o niespotykanej jakości, a wykorzystanie sprawdzonej amunicji 14mm FederalLong powoduje, że jest on w stanie przebić nawet 10 centymetrowy pancerz chitynowy

GL Dragoon

GL Dragoon to następca powoli wycofywanego z użytku LeRogue'a. Jednak nie można mówić tutaj o kontynuacji - jest to całkowicie odmienna koncepcja broni przeciwpancernej. Wkorzystnie rakiet GL-4 powoduje, że dotychczasowe wady broni rakietowej przeznaczonej do bezpośrednich starć - czyli niska szybkostrzelność i mała pojemność magazynka - stają się teraz niezauważalne. Siła eksplozji pojedynczej rakiety GL-4 niweluje te braki, a znacznie większa prędkość rakiety w porównaniu do pocisku typu HEX sprawia, że mimo swoich rozmiarów jest to obecnie najlepsza broń przeciwpancerna dostępna na rynku.

OCI X-4 Electra

Nietypowa broń strzelająca wiązką elektro-magnetyczną. Z racji specyficznej amunicji - specjalne ładunki energetyczne - nie jest to popularne wyposażenie współczesnych jednostek bojowych. Największym odbiorcą sa jednostki specjalne, które wykorzystują możliwość broni do rażenia celów znajdujących się za zasłoną - strumień energii generowany przy strzale przechodzi przez niektóre obiekty stałe (na przykład ściany, skrzynie).

Cechy gry | "Specforce" | Środowisko | Uzbrojenie | Pojazdy

Pojazdy:

RMG Conquistador

Czterokołowy pojazd terenowy. Uniwersalny, niezawodny i trwały. Nazywany często "Zdobywcą pogranicza", RMG skonstruowany został w federalnych laboratoriach w 2184 roku. Jest on standardowym federacyjnym pojazdem lądowym, oraz najbardziej popularnym na terenie pogranicza dwuosobowym środkiem transportu.

B303 Speeder

Jednoosobwy ścigacz antygrawitacyjny. Niepopularny tak jak kołowe pojazdy z powody wysokich kosztów utrzymania. Dzięki jednak niepodważalnej przewadze, jaką jest mozliwośc utrzymywania wysokiej-maksymalnej prędkości niezależnie od powierzchni terenu, B303 zdobywa sobie coraz większą popularność. Od roku 2192 odziały terraformujące pracujące w systemie Walkirii są wyposażane w ścigacze.

ArmoBeetle Mark IV

Kołowy transporter opancerzony. Wielokrotnie sprawdzony przez Korpus Ekspedycyjny podczas różnorodnych misji, ArmoBeatle4 jest opancerzony policeramicznym stopem i uzbrojony w 20mm działko HEX. Poza kierowcą mieści się w nim pięć osób, posiada on kompleksowy system zarządzania polem walki.

GOLEM IV

Niesamowicie trwały, odporny i niezawodny ciężki pojazd kroczący. Jest on standardowym wyposażeniem oddziałów liniowych. Uzbrojony w potężne działko HEX i łatwy w transporcie Golem IV stanowi trzon lądowych odziałów szybkiego reagowania.








TC SteelGuardian

SteelGuardian to lekki pojazd kroczący wyprodukowany przez TC głównie do użytku w miastach jako odpowiedź na zapotrzebowanie składane przez prywatne agencje i korporacje. Z racji na możliwość działana w ciężkich warunkach SteelGuardian znajduje coraz więcej uznania na planetach pogranicza. Słuzy tam korporacjom w odziałach zwiadowczych i wartowniczych.





Samson 7T7

Lekki transporter latający. Mimo niewilkich rozmiarów, posiada duża przestrzeń ładunkową oraz wyśmienite parametry lotu. W połączeniu z wysoką jakością wykonania sprawia, że 7T7 jest idealnym powietrznym transportowcem.


T3 Corsair

Corsair to krótkiego zasięgu pojazd latający służący do szybkiego transportu do 6 ludzi(w tym pilot) wraz z wyposażeniem. Z racji dużej szybkości, mimo niewielkiego zasięgu idealnie nadaje się do szybkich desantów na terytorium wroga.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dj VeCToR Strona Główna -> Chrome Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin